Re: czcionki systemowe

Autor: Sławomir Stępniak (slaw1step1_at_poc1zta.onet.pl1)
Data: Wed 22 Oct 2003 - 20:46:46 MET DST

Użytkownik "kris_papa" <kris_papa_at_hotmail.com> napisał w wiadomości
> nie wiem jak i kiedy ale cos namieszalem z czcionkami systemowymi (tak
> podejrzewam).

Mniemam, że niezupełnie chodzi o 'systemowe'

> Otoz kiedy ogladam strony, w ktorych nie sa sprecyzowane (np. w css)
> wielkosci czcionek,

Nie tylko 'w css' w najzwyklejszym html można określić wielkość i
czcionkę

> litery wyswietlane przez moj komputer sa bardzo duze. Dzieje sie tak
tylko w
> IE w nestcape-ie wszystko jest ok.
> Co mam zrobic, jak przywrocic ustawienia domyslne tych czionek ?

Jak w netscape-ie jest ok to sprzęt działa. Raczej NTG.
A o systemach i programach lubią pisać np. na pl.comp.ms-windows.win...
Tam powiedzą, że w IE można Widok Rozmiar tekstu ...
lub Narzędzia Opcje Ogólne Czcionki ... (np. Verdana)
a co wybitniej uzdolnieni podadzą od razu gotowe klucze rejestru.

--
Pzdr Slawek S. slaw1step1_at_pocz1ta.onet.pl1 (ale bez cyfr)