czcionki systemowe

Autor: kris_papa (kris_papa_at_hotmail.com)
Data: Wed 22 Oct 2003 - 18:03:51 MET DST

witam,
nie wiem jak i kiedy ale cos namieszalem z czcionkami systemowymi (tak
podejrzewam).
Otoz kiedy ogladam strony, w ktorych nie sa sprecyzowane (np. w css)
wielkosci czcionek,
litery wyswietlane przez moj komputer sa bardzo duze. Dzieje sie tak tylko w
IE w nestcape-ie wszystko jest ok.
Co mam zrobic, jak przywrocic ustawienia domyslne tych czionek ?
Chyba ze to nie jest przyczyna - ale w takim razie co ? Jak to sprawdzic ?
Dzieki, pozdrawiam