Re: [pyt] Bardzo cichy cooler do AMD

Autor: [x]Angel (xangel_at_ssk.pl)
Data: Wed 22 Oct 2003 - 18:04:54 MET DST

> [...] Gdy bedzie za goraco przy otwartej obudowie to mozesz tez
> zmniejszyc napiecie na procku, tylko wczesniej sprawdz czy procesor nie
robi
> bledow z powodu za niskiego napiecia.[...]

Witam
Ja mam Athlona 1700+ 0.18u i puszczałem go spokojnie na 1,5V i nie robił
błedow. I był przy tym praktycznie zimny bo 42 stopnie to miał przy sporych
obciążeniach. Radiator + wentylek noname ale radiatorek z miedzianą
podstawką i wentylek 80x80mm. Teraz mam nową płytę i jeszcze nei sprawdzałem
co i jak się zachowuje w niestandardowych sytuacjach :) bo ostatnio to mam
już dość kompów, wybryków, reinstalek i wogóle :P

Pozdroofka
[x]Angel