Re: [pyt] Bardzo cichy cooler do AMD

Autor: perszing (mkalien_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Tue 21 Oct 2003 - 23:14:03 MET DST

BR101 wrote:
> Hi,
>
> Zamierzam wymienic moj dosc juz leciwy i niestety glosny wiatrak do
> Athlona 1600+ (jadro Palomino). Poniewaz komputer czesto bywa
> wlaczony w nocy, potrzebny mi jest max cichy uklad chlodzacy. Dodam,
> ze WC odpada.
> Stad pytanie: ktory cooler polecacie szczegolnie? Cena wlasciwie nie
> gra roli - ma byc przede wszystkim cicho :)
>
> Pozdrawiam i z gory dziekuje za ewentualne propozycje

ZALMAN 6000Cu + fanmate i wiatraczek jak najwolniej + otwarta obudowa...te
stare AXP sie bardzo grzeja wiec musisz obudowe otworzyc. Jesli plyta
obsluzy nowszego AXP w 0,13 um to wez tego i pewnie nie bedzie juz trzeba
obudowy otwierac. Gdy bedzie za goraco przy otwartej obudowie to mozesz tez
zmniejszyc napiecie na procku, tylko wczesniej sprawdz czy procesor nie robi
bledow z powodu za niskiego napiecia.

--
p.
Solec-Zdroj (zdjecia itp.) ZAPRASZAM=> http://republika.pl/soleczdroj