Re: Jaki DVD?

Autor: stefe (stefe_at_wp.pl)
Data: Wed 22 Oct 2003 - 11:44:35 MET DST

Dnia 2003-10-22 11:22, Użytkownik PesTYcyD napisał:

> [ciach] Ja mam Toshibe jest
> cichutka, nie zdazylo sie zeby mi nie przeczytala jakiejs plyty DVD czy CD.
> Ma swietna korekcje bledow, czyta nawet bardzo porysowane plyty, ktore
> nigdzie indziej mi nie szly. Z tego co wiem LiteON ma takie same zalety.

Liteon to fajniutki naped, ale przy wysokich obrotach troche glosny
(podczas ogladania filmow i sluchania muzy nie slychac go)... ma dobra
korekcje bledow i krotki czas dostepu do danych... uzywam go zamiast
cdromu asusa... jako cdrom dziala sprawniej (lepiej zgrywa audio,
szybszy odczyt CDRW)... jako DVD jeszcze mnie nie zawiodl ;-)

no i ma 2 lata gwarancji... toshiba ma chyba rok.

--
|  Pozdr. stefe  |  stefe_at_wp.pl  |