Pytanie do expertow

Autor: Janusz Kocoł (janusz_at_garinet.pl)
Data: Wed 22 Oct 2003 - 11:19:54 MET DST

Witajcie
Mam takie pytanie do was. Posiadam zainstalowany system XP na dysku wd 80 gb
7200 8 mb cache. Przed tem mialem taki sam dysk ale 60 gb a przed nim ibm
40. za kazdym razem przenosilem system przy pomocy ghosta 2002. Robilem
kopie partycji dysku do pliku, zmienialem dysk i przywracalem partycje na
nowy dysk (wielkosc nowej partycji nie ma znaczenia byle by byla wieksza od
pliku). Za kazdym razem dziala to super i przeniesienie systemu z dysku na
dysk zajmuje 10 min. Tym sposobem unikam isntalacji i kopiowania cennych
danych i konfigurowania programow od poczatku (plik dysku ma kolo 8 Gb).
Pytanie moje tyczy sie czy jezeli podepne drugi dysk 80 gb i zepne go w
raid 0 to czy taka operacja zadziala ? Raida mam wbudowanego na plycie (GBA
7vaxp). Czy ten raid jest tworzony na poziomie sprzetowym i winxp i ghost
zobaczy dysk 160 Gb czy tez w czasie instalowania systemu xp jest to w jakis
sposob ustawiane ?? A jesli tak to czy zanim zrobie backup dysku to mozna
dograc jakies sterowniki do systemu by win poradzil sobie przy pierwszym
starcie z raida i sie nie wywalil. Poza jakim programem utworzyc partycje na
takim dysku zanim zaczne przywracac xp.
Z gory dziekuje za odpowiedzi.