Re: problem z płytą Gigabyte GA-7N400 Pro

Autor: PesTYcyD (pestycyd_at_wp.pl)
Data: Wed 22 Oct 2003 - 11:16:24 MET DST

> Ja przy update, robie tak: update, restart, patrze czy jest nowy bios,
> jak jest, to restart i znowu patrze (nigdy nie musialem restartowac
> wiecej niz dwa razy) a potem znow update i dziala.

Ale nie trzeba wgrywac biosu 2X. Jezeli nie widac biosu po wgraniu to
oznacza, ze plyta czyta biosa z zapasowej kosci i trzeba przestawic na
wlasciwa. Czasami po resecie komp ustawia sie na zapasowy bios, bo tak
dziala auto recovery. Dlatego zawsze po upewnienu sie, ze bios dziala
dobrze, wgrywam go tez do zapasowej kosci i juz mnie nie obchodzi, z ktorego
flasha ciagnie biosa.