RESET KOMPUTERA

Autor: MISIEK (marcin_turlejski_at_f2virt.onet.pl)
Data: Wed 22 Oct 2003 - 10:25:54 MET DST

Kiedy wlacze komputer i pochodzi od kilku do kilkunastu minut (czasami zdarza
sie, ze nawet dluzej np. 40 min.), zaczyna mi sie resetowac. Po resecie moze
pracowac wieki!!! Sprawdzalem na roznych systemach np. WinXP, Win9x, Win2000/NT
(oprocz linuxa). Jest ta sama sytuacja. Wylaczylem wszystkie mozliwe procesy na
samym poczatku - to samo (pochodzi wtedy do 40 min.). Zainstalowalem program
antywirusowy zeby sprawdzic czy nie ma wirususow - i nic. Temperature mam w
normie. Pozyczalem nawet procka od kolegi - to samo! Nie wiem o co chodzi.
Moze to wirus w Biosie? Nie upgradowalem go od poczatku. Pomozcie.

Mam plyte ABIT KR7A procesor ATHLON 850 MHz, nagrywarke CD-RW LG 8080B, naped
DVD (niepamietam firmy), HDD MAXTOR 80GB (8MB cache), 524 MB RAM Zamontowalem
nawt wiatrak + radiator z rdzeniem miedzianym.