Re: Outlook 2000 i grupy dyskusyjne

Autor: Krzysztof Rynkowski (SPAMryniobyd_at_o2.pl)
Data: Tue 21 Oct 2003 - 22:17:07 MET DST

Użytkownik "Mungo" <sprawdz_at_w.sygnaturze> napisał w wiadomości
Wydaje mi się że skoro grupa nazywa się pl.comp.pecet to będą na niej
poruszane tematy dotyczące tych tajemniczych urządzeń stojących w naszych
domach, a mianowicie o komputerach osobistych czyli pecetach. Jeśli się myle
to prosze mnie poprawić. Skoro grupa dotyczy PCtów to pownie omawiane są tu
tematy ogólne, zarówno dotyczące sprzętu jak i oprogramowania.

Przykro mi myliłeś się:
ms-news.pl.office2000
ms-news.pl.office