Re: Outlook 2000 i grupy dyskusyjne

Autor: Mungo (sprawdz_at_w.sygnaturze)
Data: Tue 21 Oct 2003 - 22:04:46 MET DST

Wydaje mi się że skoro grupa nazywa się pl.comp.pecet to będą na niej poruszane tematy dotyczące tych tajemniczych urządzeń stojących w naszych domach, a mianowicie o komputerach osobistych czyli pecetach. Jeśli się myle to prosze mnie poprawić. Skoro grupa dotyczy PCtów to pownie omawiane są tu tematy ogólne, zarówno dotyczące sprzętu jak i oprogramowania.

--
Michał Wójcik
mwojcik<at>op.pl