Re: Refleksja

Autor: Klaudiusz (fatla_at_niespam.poczta.fm)
Data: Tue 21 Oct 2003 - 16:27:53 MET DST

> Zastanawiaja mnie jednak takie rady, jak:
> "sprawdz sobie czy inny procesor / pamieci / zasilacz / karta graficzna /
> plyta glowna bedzie dzialac".
> Ludzie! Czy Wy, ktorzy takich rad dajecie, macie w domu sklad z czesciami
> komputerowymi, zeby sobie "wachlowac" podzespolami i testowac?

Niestety, czasem test trzeba wykonac poprzez podmiane podzespolu aby byc
pewnym diagnozy (mysle o uszkodzeniach). A myslisz, ze serwis komputerowy
inaczej dziala? Nie chce oddawac do serwisu tylko sam naprawiac, to musi
choc pozyczyc od kumpla podzespol (a jak uszkodzi to koszty poniesie
podwojne i wiecej nie bedzie chcial sam tego robic).

Klaudiusz