Refleksja

Autor: Tomek (tzd-uwaga-na-spam_at_interia.pl)
Data: Tue 21 Oct 2003 - 16:25:59 MET DST

Witam

Czytam sobie na tej grupie wiele postow o tresci "mam problem z kompem".
Wiele osob nawet stara sie pomoc, wymysla jakies rozwiazanie.

Zastanawiaja mnie jednak takie rady, jak:
"sprawdz sobie czy inny procesor / pamieci / zasilacz / karta graficzna /
plyta glowna bedzie dzialac".

Ludzie! Czy Wy, ktorzy takich rad dajecie, macie w domu sklad z czesciami
komputerowymi, zeby sobie "wachlowac" podzespolami i testowac?

Nie kazdy ma sklep komputerowy, lub przynajmniej kolege ze sklepem
komputerowym.

Ot, tyle chcialem napisac.
Nie chce flame-war wiec chyba nawet nie warto na tego posta odpisywac :)

Pozdrawiam
T.