Re: Pixel View Play Tv Pro - instalacja

Autor: BRUCE (mgasiore_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 21 Oct 2003 - 15:22:23 MET DST

Użytkownik "Mario123" <beger_m(nospam)@op.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
> Mam problem z instalacją w/w kart tv. Wczesniej mialem ją zainstalowaną
> ale nie działała prawidłowo (podczas zgrywania wyskakiwał error).
> Postanwiłem
> zainstalowwac inne sterowniki ,ale nie moge zainstalować.
> Capture Audio sie instaluje ,a za nic w świecie nie mozna zainstalować
> Capture Video.
> Wyświetla sie komunikat : Wystąpił bład podczas instalacji urządzenia
> Odmowa dostępu.
> Ta karta doprowadzi mnie do białej gorączki :-)
> [...]

A na jakich sterach instalujesz??
Ja mam ta sama karte, tez sie meczylem zeby ja zainstalowac ale nie pod
standardowym programem tylko pod borgiem?? Tez nie moglem dojsc do
porozumienia z sterownikami ale wkoncu wszystko poszlo z sterownikami
bodajze z katalogu gdzie sa sterowniki pod nizszy chipset - bodajze 848. Nie
jestem pewien ale tam byly wszystkie pod zadane moduly. Sprobuj moze Ci sie
uda.