Pixel View Play Tv Pro - instalacja

Autor: Mario123 (beger_m_at_op.pl)
Data: Tue 21 Oct 2003 - 13:05:40 MET DST

Witam!
Mam problem z instalacją w/w kart tv. Wczesniej mialem ją zainstalowaną
ale nie działała prawidłowo (podczas zgrywania wyskakiwał error).
Postanwiłem
zainstalowwac inne sterowniki ,ale nie moge zainstalować.
Capture Audio sie instaluje ,a za nic w świecie nie mozna zainstalować
Capture Video.
Wyświetla sie komunikat : Wystąpił bład podczas instalacji urządzenia
Odmowa dostępu.
Ta karta doprowadzi mnie do białej gorączki :-)
Jezeli miał ktoś taki przypadek lub wie jak to rozwiązać to proszę o
odpowiedz
System operacyjny to XP

Pozdro Mariusz (Mario123)
begermariusz@@@poczta.onet.pl
(w odpowiedzi wywal dwie małpy)
PS. Próbowałem tez program Borg TV ,ale nie działa tak jak powinien tzn.
oglądac można ale przy zgrywaniu z dzwiękiem wywala się system.