Re: Jaki skaner wybrac?

Autor: -maestro- (syro1_at_wp.pl)
Data: Tue 21 Oct 2003 - 09:51:44 MET DST

> tylko co to ma do kolorow? ;)

chodzi o to ze jakbym niewielki fragment zdjecia wycinal i pozniej
powiekszal (do wydruku) to pewnie by mialo wtedy znaczenie

> 600 dpi.

a tego to nigdzie nie pisza - tylko rozdzielczosc w pionie i poziomie;)

> takie przystawki sa marne. na ekran i na maly wydruk moze starczy.

czyli niechce miec podstawki - no chyba ze gratis:)

> ??????????????????????????????????????????/
> no tu mnie rozwaliles. to ma moze i wueksze znaczenie niz skaner.
najlepszym
> dowodem jest adfa ktora miala skanery serii 12xx oraz serie eXX do ktorej
> ladowala sterownik/program scanwise ktory daje efekty conajmniej
> beznadziejne. ten sam skanet na fotolook czyli bardziej zaawansowanym
> oprogramowaniu agfy dawal swietne skany.

nie chodzilo mi o sterownik tylko o dodatki w stylu finereader, unleadphoto
etc.

> na szczescie mikrotek ma swietny sterownik

to dobrze:)

> przy niskich w ogole. przy najwiekszych juz moze znacznie.

tu pojde na kompromis i te pare razy w roku uzbroje sie w cierpliwosc

> imo ma szanse bycs sprawny

co miales na mysli?

> n ie znam, ale unikam tej firmy jak ognia, znam pare modeli i ja
podziekuje

no ja tez slyszalem ze roznie z nimi bywa wiec niezabardzo sie sklaniam ku
nim

> jesli ci nie bardzo zalezy to olej ta przystawke.

i tak chyba zrobie

jak narazie to tego bym bral

> nie znam ale nie sadze zeby byl lepszy od microteka bo to generalnie
swietny
> sprzet i szkoda ze kupujesz tylko za 300 zl bo w tej granicy nie ma za
> wielkiego wyboru z ich oferty.

no niestety nie chce kupic czegos czego nie wykorzystam

> zakrec sie jeszcze za epsonem. nie wiem tylko czy trafisz z cena

no wlasnie... w sklepie w ktorym chce kupic ten skaner maja jakiegos epsona
za 390 (ktos zamowil i nieprzyszedl po niego) - ponoc jest niezly - ma
jakies oznaczenie photo - ale ty tylko tyle co pamietam z napisu na pudle.
ma tez rozdzielczosc bodajze 1200x2400 (tak pisze na pudle) ale wiecej nie
pamietam. Nie wnikalem bo troszku drogi - ale zastanowie sie jeszcze nad
nim.

dzieki za odpowiedz.

ale czekam na wiecej:) opinii

pozdrawiam