A7N8X Deluxe i problem z dzwiekiem 5.1 Creative 5100

Autor: Artur (biczysko_at_lucent.com)
Data: Tue 21 Oct 2003 - 09:53:18 MET DST

Witam,
Stalem sie szczesliwym (czas pokaze) posiadaczem plyty Asusa A7N8X Deluxe.
Ale czegos tu nie rozumiem odnosnie dzwieku 5.1. Plyta ma Sound Storma,
dolby itp bajery, ALE....
No wlasnie-mam zestaw Creativa 5100 (6glosnikow), ktory podlaczylem do
Line In (glosniki tylne), Line Out (glosniki przednie), Mic (centralny i
subwoofer).
Sciagnalem najnowsze stery ze strony nVidii do nForce 2.45
i za diabla nie moge skonfigurowac aby miec dzwiek we wszystkich glosnikach.
Uruchamialem kreatora i niby jest ok, ton testowy przechodzi przez wszystkie.
Wczesniej mialem plyte A7V8X z podobnie wlaczonymi glosnikami. I gdy sluchalem
plyty audio to dzwiek mialem we wszystkich glosnikach oprocz centralnego,
teraz przy sluchaniu tej samej plyty mam tylko glosniki przednie,subwoofer
i centralny. Dlaczego nie graja mi tylne kolumny??? Czy plyta musi byc
specjalnie
nagrana w 5.1?Jesli tak to czemu na A7V8X chodzilo lepiej niz na Deluxe?
Chyba nie po to kupowalem lepsza plyte by miec gorzej. Czy ktos jest w stanie mi
dokladnie powiedziec w jaki sposob skonfigorowac to wszystko? W sterownikach
probowalem juz roznych kombinacji i nic.
pozdrawiam,
Art
turbi_at_tlen.pl