Re: Prośba do serwisantów

Autor: JD (jbd_at_op.pl)
Data: Mon 20 Oct 2003 - 21:57:55 MET DST

Zalezy co chcesz przetestowac, jak np. stacje dyskow to wchodzisz na strone
firmowa, stamtad sciagasz progrmaik i testujesz.
NO chyba ze masz takiego pecha jak ja.
-mam poblem z twardym d. fujitsu 20G. bios go nie widzi wiec chyba nic sie
nieda zdzialac, oprocz oczywista zmiany elektroniki.
gdyby jednak ktos mial jakis skuteczny sposob to bardzo byl bym wdzieczny
pozdrawiam
Jan