Re: Jak szybko przełaczyć kompa na wyjscie TV i spowrotem ??

Autor: Shreek (pulikow_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 20 Oct 2003 - 21:43:19 MET DST

Użytkownik "news.tpi.pl" <adam_at_inter.wroc.net> napisał w wiadomości
> Witam
> Mam kartę graf. GForce 3 z wyjściem tv out, Win XP, komputer mam
podłaczony
> do TV który jest w drugim pokoju, poszukuje sposobu na to aby można było
> szybko najlepiej za pomocą skrótów z klawiatury przełaczać sie w tryb
TV ->

Może głupia rada ale jeśli zależy Ci na dobrej obsłudze TV to kup jakiegoś
radeona.
1. Wbudowane w sterownik możliwości tworzenia skrótów klawiaturowych
(dowolne kombinacje - sam monitor, monitor + TV, sam TV)
2. Świetnie rozwiązana sprawa strumienia video na TV (nie wiem jak w nowych
GF) - Theatre Mode - na TV film pełnoekranowy a na monitorze normalny pulpit
+ odtwarzacz divx dvd w rozmiarach jakie sam ustawisz.

--
Mirosław P.
GG 1119311