Re: Reklamacja - a zwrot pieniędzy

Autor: Tim (bach3_at_priv.onet.pl)
Data: Mon 20 Oct 2003 - 18:21:18 MET DST


Jesli nie maja takiej grafiki to musza ci ja naprawic {choc watpie by ja
naprawili}, lub wydac grafike o takich samych parametrach lub wyzszych i nie
musisz za to nic doplacac. Jesli sklep nie spelni tych warunkow wowczas
mozesz domagac sie zwrotu gotowki. Zreszta sklep nic na tym nie traci gdyz
grafike wysylaja do hurtowni gdzie ja zakupili i tam juz albo ja naprawiaja
lub wymieniaja poprostu na sprawna grafike. Klient nie ponosi zadnych
kosztow nawet jezeli otrzyma wyzszy model.

Użytkownik "Pantera21" <Pantera21_at_poczta.interia.pl> napisał w wiadomości
news:bmsdjh$a7d$1_at_nemesis.news.tpi.pl...
> Kupiłem 3 tygodnie temu w sklepie komputerowym karte graficzną i naped
Combo
> na raty. Po przywiezieniu do domu okazało się ze karta była uszkodzona.
> Karta została przyjęta na reklamacje. Niestety nie maja juz takich kart w
> ofercie a ceny pozostałych sa nieco wygórowane w porównaniu z inymi
> sklepami. Czy mogę zarządać zwrotu pieniezy za kartę mimo tego że wziołem

> na raty? W razie problemów na jakie & się powoływać?
>
>

---
Outgoing mail is certified Virus Free.
Checked by AVG anti-virus system (http://www.grisoft.com).
Version: 6.0.528 / Virus Database: 324 - Release Date: 2003-10-16


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 11:28:45 MET DST