Reklamacja - a zwrot pieniędzy

Autor: Pantera21 (Pantera21_at_poczta.interia.pl)
Data: Sun 19 Oct 2003 - 00:06:24 MET DST

Kupiłem 3 tygodnie temu w sklepie komputerowym karte graficzną i naped Combo
na raty. Po przywiezieniu do domu okazało się ze karta była uszkodzona.
Karta została przyjęta na reklamacje. Niestety nie maja juz takich kart w
ofercie a ceny pozostałych sa nieco wygórowane w porównaniu z inymi
sklepami. Czy mogę zarządać zwrotu pieniezy za kartę mimo tego że wziołem ją
na raty? W razie problemów na jakie & się powoływać?