Asrock a SDR...

Autor: molsar (xzxzx_at_asasa.com)
Data: Mon 20 Oct 2003 - 12:18:33 MET DST

Hi.
Przeszperalem tu liste ale juz tamte posty nie sa dostepne...
Pytam:

Mam plytkie K7VT2 i Durona 1300MHz na zasilaczu 235W i pamiecia 1szt.
dwustronna 64SDRAM/100

Komp kiedys chodzil na plycie ECS z procem Cel.600 zdfajsie, i bylo gites.

PROBLEM:
Komp sie wiesza czasami tzn. testowalem go na debianie 12h (memtest all) i
git, i juz myslalem, ze wszystko gites, az wreszcie sie zwiasil, ale jak go
restartowalem: NIE DOSZEDL DO BIOSU-TYLKO NAZWA UKLADU GRAFICZNEGO I STOP :/
-TO MI WYSTARCZYLO-pomyslalem ze to SDR sie smarzy czy cos.

PYTANIA:
Komp roznie sie wiesza, tzn. jak widzicie 12h testu i nic ale wreszcie sie
zadlawil przy resecie...
- Zmiana na DDR-hmm narazie musze poczekac az sie podobnie zawiesi aby
udowodnic ze to nie wina pamieci
- CZY MIELISCIE PODOBNE PRZEJSCIA Z TA PLYTKA?
-CO PROPONUJECIE?
-CZY TO 235W NIE ZAMALO NA TA KONFIG.?
P.S
Nie mam procka zamiennego aby sprawdzic, tylko mam zapasowy zasilacz 300W :/

Pozdrawiam