plyta abit czy asus do tego Enlight 300w czy chieftec 360? :-) sugestie jakies?

Autor: AmAdeuz (amadeuz_at_WYTNIJTOop.pl)
Data: Sun 19 Oct 2003 - 13:03:17 MET DST

Witam

W najblizszych tygodniach chce kupic zmienic troche w swoim kompie.
Glowne zalozenie to stablilna praca, nie bawie sie w zadne podkrecanie itp. i
fanem wynikow w 3dmarku tez nie jestem :-)) Komputer ma sluzyc do pracy w
grafice 2d ewentualne tylko przy wyswietlaniu 3D (nie gry)
Z tad moje pytania:
Czy cos szczegolnie polecacie lub odradzacie, jakies uwagi? :-)
plyta: Abit NF7-S czy Asus A7N8X Deluxe?
pamięc: Twinmos 2x256 PC3200

Przez najblizszy miesiac bedzie z tym chodzic duron 650.
Chce jeszcze zmienic zasilacz na jakis porzadniejszy, bo mam juz
niezle jazdy z obecnym (trzecim z koleji)
Myslalem o Enlight'cie 300W, pociagnie on stabilnie
w pozniejszym czasie ta konfiguracje co wyzej + burton 2500, ati9000/9200,
nagrywarka, cdrom i dysk40GB? Czy moze lepiej wziasc Chieftec'a 360W?

Dzieki z gory za jakies sugestie :-)

pozdrawiam
AmAdeuz
www.amadeuz.republika.pl