Ile kręcicie Athlony?

Autor: nart (nt_at_poczta.fm)
Data: Sun 19 Oct 2003 - 11:09:33 MET DST

Do ilu kręcicie swoje Athlony.
Chciałem wiedzieć do jakiej granicy bezpiecznie można kręcić taki procesor,
chodzi mi nie tylko o fsb ale o sama temperature.
Aktualnie mam bartona 2500+ ktory nominalnie ma magistrale 166, ustawilem go
na 206 i napiecie 1,7V. Przy takim ustawieniu chodzi jako Athlon 3200+
chociaz przy 200 tak samo pokazuje 3200+.
Temperatura przy max. obciazeniu programem UD wynosi po pol godziny pracy
rowno 50st. Przy fsb 216mhz i napieciu 1.75 temp. wynosi juz 54 st i nie
wiem czy nie jest to niebezpieczne dla samego proca. W ogole czy takie
ekstremalne ustawienia na dluzsza mete, powiedzmy pol roku nie "psuje" proca
i czy pozniej nie trzeba mu np. podawac wiekszego napiecia albo czy nie
zaczyna wieszac systemu?
Wiecej nie probowalem bo i nie potrzebuje, w ogole ten proc jest dziwny bo
chodzi przy tych 206 bez podnoszenia napiecia na plycie i ma swoj 1,6 czy
1,65V.