Karta TV inaczej - pytanie

Autor: Big Jack (AwBnFpCxNnZe_at_tb2.hfhagb.cy)
Data: Sun 19 Oct 2003 - 10:47:54 MET DST

Mam zamiar kupić sobie kartę TV. Przeglądałem różne modele i zastanowiło
mnie to, że mają dwa wejścia antenowe (może nie wszystkie). Jedno dla
tv, drugie dla radia. Wyjaśnijcie mi, proszę, czy podłączając tylko do
jednego wejścia antenowego kablówkę będę mógł odbierać i tv i radio, czy
też będzie sama tv, a radio muszę odbierać łapiąc sygnał z eteru
podłączoną do drugiego wejścia anteną? Moim zdaniem to drugie
rozwiązanie byłoby bez sensu, ale to tylko moje zdanie i producenci kart
TV mogą go nie podzielać. Ale jak jest faktycznie?
Pozdrawiam
Big Jack

--
     //////