Re: TV OUT i czarno bialy obraz

Autor: Norbert (norbert_grom_at_wp.pl)
Data: Sun 19 Oct 2003 - 01:45:10 MET DST

Ok..doszedlem do tego ze jest kolor.
Tylko pulpit jakby sie nie miescil caly mimo 800x600 ustawionych na tv.
Raz tylko udalo mi sie wyswietlic divx i bylo ok. Po restarcie znowu nie
moge zmiescic na ekranie pulpitu.
Przez TVTool wybieram np opcje taka ze na tv ma byc film a na komputerze
mozna normalnie pracowac......i kicha...pulpit mi wyswietla...oczywiscie
tylko tapete pulpitu bez ikon itp ale obraz sie nie miesci na TV.
Juz sie zaplatalem i nie wiem co robic. Nie pamietam tez jak ( pewnie
cudem ) uzyskalem tym jednym razem to ze pulpit byl caly na ekranie tv i
film z divxa szedl super...

--
Norbert
norbert_grom_at_wp.pl