Re: Zgrywanie z kamery analogowej przez VIVO

Autor: Norbert (norbert_grom_at_wp.pl)
Data: Sun 19 Oct 2003 - 01:48:32 MET DST

Udalo sie....
Obraz jest...
Ale dzwieku ni cholery...
Czy przez s-video nie da sie wyslac obrazu z dzwiekiem?
Trzeba dokupic kabelek minijack----minijack? w kamerze mam wlasnie
minijack i karta muz tez tylko nimi sie posilkuje wiec wnioskuje ze wlasnie
taki ma byc.
Ale jakos mi sie wierzyc nie chce ze przez s-video nie idzie dzwiek z kaery
analogowej do komputera.
Moze ja cos zle robie...
W kazdym razie w opcjach dzwieku mam do wyboru tylko wejscia i wyjscia od
karty muz...zaden z mozliwego wyboru nie nazywa sie s-video lub podobnie.

--
Norbert
norbert_grom_at_wp.pl