problem z XP

Autor: Kajtek (kajteknr1_at_interia.pl)
Data: Sat 18 Oct 2003 - 22:12:32 MET DST

    ostatnio instalowałem koleżance WIN XP, załorzyła sobie neostrade
wszystko pięknie tylko: komputer jak gdyby nigdy nic się nagle resetuje..
bez powodu reset..żadnej reguły... podpowiadają mi ze to jakiś wirus. spr
Mks'em tym z onetu.. owszem znalazł coś ale usunoł pliki i wszystko niby OK.
a tu dalej to samo.. myśle moze Service Pack'a ściągnąć? czy co to może być
nie tak? pomóżcie bo mój autorytet podupada:P

pozdrawiam

Kajteknr1_at_interia.pl