Re: Laptop COMPAQ Evo1020v- problem z wydajnoscia CPU ..

Autor: Robo (rtyuuiopphgf_at_shsnsn.com)
Data: Sat 18 Oct 2003 - 16:43:52 MET DST

po pierwsze każde stery do laptopowej grafiki są inne (kość jest ATI lub
innego producenta a reszta dopasowana do płyty głównej laptopa) musisz
sprawdzć innych producentów laptopów czy używają takiej karty. czasami
warto - ja mam starego PIII ale stery do grafiki od Toshiby zadzialały z
zajebstym OpenGL tracąc tylko wsparcie dla dwuch monitorów. Więc tylko
Compaq lub inni od notebooków....
Zciągnj jakiś benchmark to ci poda wydajność... jeśli chodzi o OpenGL to
http://www.realtech-vr.com/glview/

teraz o procku - jak masz Intela z SpeedStep to wyłącz (odinstaluj) bo może
faktycznie spowalniać w zależnooci od stanu zasilania jak masz centrino to
nie pomoge bo nie mam doświadczenia. Włączenie do sieci zasilającej nie jest
jednoznaczne z schematami zasilania i szybkością działnia sprawdź to w
panelu sterowania i daj <nigdy> na wszystkich parametrach z sieci 220V.

możesz spróbować podkręcić tak jak ja swojego (o 120MHz) ale zajrzyj pod
maskę i spisz nazwę kwarcu PLL (ważne) i podkręcisz FSB
http://www.podien.de/FSB.HTM bo jak wykazuje moje doświadczenie nożnika nie
zmienisz (chyba że masz to w biosie albo compaq jest overclockers friendly i
zostawił zworeczki na płycie - mało prawdopodobne)

Robert