Re: D-Link DWL520+

Autor: a d a m (email_at_mail.com)
Data: Sat 18 Oct 2003 - 14:33:07 MET DST

Użytkownik "amted" <amted_at_poczta.fm> napisał
> mam taki problem... plyta K7VZA 3.0 i chcialem sobie założyć net droga
> radiowa , jednak po wlozeniu karty jak w temacie wszystko sie wiesza....
> obojetnie ktory port PCI zawsze to samo nawet jesli ruszy to system robi
> STOP do 5 minut a juz biada jak sie cos chce poustawiac w samej karecie...
> doradzcie co robic... gdzie szukac rozwiazania... co robic w takim
> wypadku....

Ta karta po starcie systemu zawsze blokuje przez chwile system, jest to
jakos powiazane z zalogowaniem sie do sieci. Z tym, ze nie jest to w moim
przypadku az 5 minut.

Co do reszty - mysle, ze jest to problem tego nieszczesnego ECS`a. Moze
pomysl nad zmiana plyty bo cos mi mowi, ze mozesz miec wiecaj klopotow.
D-Link instaluje sie szybko i pewnie na "normalnej" plycie i nie sprawia
zadnych klopotow konfiguracyjnych.

adam