Re: !!! Przeczytaj to ZANIM kupisz monitor LCD !!!

Autor: Mariusz Gamracki (mgamrac_at_prz.rzeszow.pl)
Data: Sat 18 Oct 2003 - 12:35:49 MET DST

Mam monitor LCD tak gdzies od 3 tygodni. I, nigdy nie wrocilbym do CRT.
Obraz idealny, standardowe kolory az milo patrzec na ekran.
Mam monitor 18" z wej. DVI oczywiscie karta tez z wyj. DVI.
Osobiscie nie polecam laczenia analogowego monitorow LCD.
Przy polaczeniu DVI przy kazdej rozdzielczosci obraz wypelnia caly ekran.
Przy analogu nie zawsze trafia w pixele a poza tym przesuwa sie..
A, jeszcze jedno: Gry chodza swietnie, filmy tez dobrze, choc ciut gorzej
niz w CRT, ale minimalne (filmy i tak ogladam na telewizorze).
Ktos kto narzeka na LCD ma prawdopodobnie albo slaby monitor albo
niewlasciwa karte graficzna.
Pozdrawiam - MG