Nie wpuszczanie do BIOSA

Autor: pilny_at_poczta.fm
Data: Thu 16 Oct 2003 - 19:09:02 MET DST

Witam grupowiczow
Przekladalem procka.Ktos mi doradzil zeby po wlozeniu zresetowac BIOS.Wiec wyciagnolem baterie i jeszcze na plycie jest pstryczek do czyszczenia CMOS,wiec tez pstryknolem.Wlaczam go ponownie a tu:
sprawdza procesora CELERON 433- OK,
test pamieci 196 - OK
przechodzi do testowania napedow a dalej nic tak jakby wisial.
Nie wyswietla nawet tego:
Primary master ....NONE
Primary Salve ....NONE itd.
Probowalem wejsc do BIOSA zeby w poprzestawiac.W odpowiednim momencie naciskam DEL - nie wpuszcza mnie do BIOS-a.Myslalem ze czasem klawiatura jest walnieta, ale kontrolki na klawiaturze mrugaja.
Za wszelkie sygestie sedecznie dziekuje.

--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl