Re: Kupno drukarki

Autor: PeKlesyk (peklesyk_at_interia.pl)
Data: Thu 16 Oct 2003 - 18:51:28 MET DST

> Powiedzmy, że chciałbym drukować w większości tekst i od czasu do czasu
> jakieś zdjęcie(raczej rzadko)

Kupiłem dzisiaj kolejnego HP.

Po dość zabytkowej HP II D teraz mój wybór padł na używaną HP 6P

Znalazłem egzemplarz po 10000 przebiegu za 450 zł (Allegro, Poznań) -
zważywszy nominalne miesięczne obciążenie określane przez producenta na
12000 kopii na miesiąc - nie jest to dużo.

Po raz kolejny wybrałem laserówkę bo drukuję sporo, przede wszystkim
tekstu - nie lubię czytać z ekranu i nawet jak mam przejrzeć pdf-a to go
drukuję

Z tonera za 430 zł wychodzi 4000 stron

Atramentówkę mam (HP DJ 340), ale w zasadzie nie używam

PMK