Re: Wybor panelu LCD......

Autor: Tomek (tzd-uwaga-na-spam_at_interia.pl)
Data: Thu 16 Oct 2003 - 15:15:17 MET DST

> lepszego niż NEC 1701 za 2099 zł. Monitor po prostu nie ma żadnych
> wad. Obraz pod względem równomierności oświetlenia, ostrości (po
> analogu), kątów widzenia, szybkości idealny.

To nie lincz, to sprowadzenie na ziemie.
To nie jest monitor idealny.
Moze jest bardzo dobry, moze jest fajny itp. Ale na pewno nie jest idealny.
A na pewno nie jest idealne "rownomierne podswietlanie".

Jesli ktos pisze "idealny i bez wad" to chyba ma cos z oczami.
Przykro mi to po raz kolejny pisac, bo to nudne.
Ale prawdziwe.

Pozdrawiam
T.