Re: Wybor panelu LCD......

Autor: Tomasz Jurgieleiwcz (tom.m_at_lpa.a3.pl)
Data: Thu 16 Oct 2003 - 14:33:05 MET DST

>A co Bys polecil z 17", w okolicach 2 tys?

Jestem trochę w niezręcznej sytuacji bo sprzedaję NEC'a, i grozi mi za
chwilę lincz, ale raczej ciężko ze znalezieniem czegoś znacząco
lepszego niż NEC 1701 za 2099 zł. Monitor po prostu nie ma żadnych
wad. Obraz pod względem równomierności oświetlenia, ostrości (po
analogu), kątów widzenia, szybkości idealny. Zaryzykuję nawet opinię
że lepszy niż wyższy model 1760NX. Do tego 3 lata gwarancji
door-to-door i znakomity serwis, który można z czystym sumieniem
polecić.

--
Tom
NEC najtaniej w Polsce: www.nec-poland.com