Re: Co sądzicie o drukarce Kyocera FS3700+ ?

Autor: Remek (rew_at_simple.com.pl)
Data: Thu 16 Oct 2003 - 10:19:03 MET DST

Użytkownik "sagan" <sa6an_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> Co sądzicie o drukarce Kyocera FS3700+ ? W jakich latach była produkowana?
> Jaka jest trwałość bębna? Jak sprawdza się podczas pracy w sieci? Na co
> zwrócić uwagę przy zakupie używanej?

Na bęben :) teoretycznie dają gwarancję na 100.000 stron, praktycznie jest
to dużo mniej, na sieci wynalazłem że dobrze jak wytrzyma 30.000 natomiast
ja ostatnio kupiłem Kyocere która miała wydrukowane 6000 stron i bęben też
już jest do wymiany :(
Przed kupieniem zrób test, zrób dokument który na górnej połowie strony
będzie miał tekst (boldem) a na dolnej połowie szare tło (bez tekstu), jak
na szarym tle odbije (nawet śladowo) ten tekst z góry strony to bęben będzie
się kończył.

Remek

WWW: http://ajax.umcs.lublin.pl/~rweska/
GG: 397586