Problem z dyskiem Seagate

Autor: margud (margud_at_wp.pl)
Data: Thu 16 Oct 2003 - 09:59:32 MET DST

Witam

Mam w komputerze trzy dyski: 15GB IBM, 60GB Maxtora oraz nieszczęsny dysk
120GB 7200.7 Seagate. Maxtor i Seagate mam podzielone na dwie partycje.
Komputer mam włączony prawie cały czas, co dwa, trzy dni robie restart WinXP
Pro i wczasie tych restartów uruchamia się windowsowy scandisk i wypisuje
raporty o zgubionych plikach z dwóch partycji z Seagate (duża wiekszość z
nich zostaje odzyskana w katalogu found.xxx) Nie zawsze się tak robi, ale
się zdarza.

I teraz pytanie czy jest to wina dysku, systemu, a może kontrolera na płycie
głównej (dysk jest podpięty sam do drugiego kontrolera (Abit KX7-333R)
Za wszelkie sugestie będę wdzięczny.

Pozdrawiam
Marcin