Re: gf2mx, brak zielonego koloru?

Autor: Janusz (jb23_at_alpha.net.pl.nospam.pl)
Data: Thu 16 Oct 2003 - 10:08:24 MET DST

"Toman" <tomczan_at_wywalto.xl.wp.pl> wrote
> Mam taki problemik z moim gf2 mx tv, że zaczęło mu się wszystko wyświetlać
> klorach czerwonych (biały jest fioletowy itd. jak dobrze rozumiem to to
> chyba brak zieleni)
> to nie pomogło. Napewno jest to grafika, nie monitor ani kabel monitora.

Jesli bialy jest fioletowy, to brakuje faktycznie zielonej skladowej.
Ja bym polaczenie (wtyczki, kabel) monitora z grafika sprawdzil.
Moze byc tak, ze to gniazdo w karcie jest walniete i monitor sam jest dobry.

Janusz

--
Szukasz informacji, e-bookow?
A moze sam chcesz pisac i sprzedawac swoje e-booki?