Re: kalwiatura Logitecha - zwis po włączeniu Hibernacji w XP home

Autor: Andrzej_K. (nie_podaje_at_spam.pl)
Data: Thu 16 Oct 2003 - 08:16:33 MET DST

Użytkownik "iTuiTu" <ituitu_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> witam, nowa isntlacja XP home i najnowsze sterowniki do klawiatury
> Logitecha (cordless desktop pro). jest na tej kalwiaturze przycisk z
> księżycem - hibernacja systemu - jak go wcisnę to owszem wchodzi w stan
> hibernacji ale bez sznas na wyciągnięcie go z tego stanu - zero rekacji.
> [.....................]

Coś z tymi klawiaturami Logitech'a jest "nie tak" lub
my nie potrafimy ich obsługiwać?.
Ja mam klawiaturę Logitech'a multimedialną. Posiada
ona dodatkowe klawisze multimedialne (to tak gwoli
ścisłości) , m.in. tak jak u Ciebie, klawisz "Sleep"
Klawisze F1, F2...F12 pełnią podwójną rolę. Jako
"zwykłe" eF'y i po wciśnięciu klawisza "F - Key" jako
zupełnie inne, np. F1 jest Help'em, F4 - otwiera
Panel sterowania itd.
Problem(?) polega na tym, że po uruchomieniu
komputera klawiatura jest ustawiona multimedialnie
i klawiszem "F - Key" muszę to wyłączać aby mieć
"zwykłe" eF'y. Czasami jest to bardzo upierdliwe
gdy po starcie komputera trzeba szybko coś zrobić
eF'em, a tu zamiast np. F5 mam "File search". Moim
zdaniem "F -Key" powinien służyć aby *włączyć*
multimedie, a nie je wyłączać i klawiatura po starcie
komputera powinna być "normalą" klawiaturą, a nie
tak jak jest teraz.
Sprawdzałem w sklepie inne tego typu klawiatury i
wszystkie zachowują się tak samo.
Czy nie można tego zmienić?. Zna ktoś może na to
sposób_metodę?.
Dzięki za wszelkie porady_odpowiedzi.

--
Pozdrawiam - Andy_K.
"W poszukiwaniu rozwiązania problemu, najbardziej