kalwiatura Logitecha - zwis po włączeniu Hibernacji w XP home

Autor: iTuiTu (ituitu_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 15 Oct 2003 - 16:47:26 MET DST

witam, nowa isntlacja XP home i najnowsze sterowniki do klawiatury
Logitecha (cordless desktop pro). jest na tej kalwiaturze przycisk z
księżycem - hibernacja systemu - jak go wcisnę to owszem wchodzi w stan
hibernacji ale bez sznas na wyciągnięcie go z tego stanu - zero rekacji.

jak zapuszczam tryb 'stan wstrzymania' np po naciśnięciu ALT+F4 i wybrze z
opcji - jest ok. spokojnie budzi się potem komputer.

na FAQ Logitecha jest niby podpowiedź ale ja nie mam zakładki power menager
przy klawiaturze i juz. kaplica

konfiguracja sprżetu poniżej - moze ktoś z Was poradził sobie z tym.
 Płyta: ASUS A7V133 (VIA Apollo KT133A - RAID)
 Procesor: AMD Athlon Thunderbird 1000Mhz
 RAM: 512MB(133)
 Kbrd/mouse: Logitech Cordless Desktop Pro

DZIĘKI!

--
iTuiTu