Re: co warto ?

Autor: Piotr (wocio_at_plusnet.pl)
Data: Wed 15 Oct 2003 - 23:49:16 MET DST

> Przypadkiem nie testowałeś go na rozdzielczości 1280x1024? Wtedy
> oczywiście będą jajka, bo monitory CRT mają proporcje ekranu 4:3,
> a łatwo przeliczyć, że 1280x1024 to inne proporcje.

hehe niestety marna ze mnie blondynka ;) oczywiście że nie był testowany w
1280 na 1024 (IMHO f700p nadaje się max do 1024 potem leci ostrość), zresztą
specyficznym objawem tego problemu było to że to co w centralnej częsci
ekranu było kwadratem przy krawędziach stawało się szalenie rozwleczonym
prostokątem. Problem nieprzyjemnie dawał o sobie znać gdy otwierało się okno
z dużą ilością folderów - w środku piękna ikonka folderu a na brzegach
rozwleczona foldeeeeerr ;), filmy to samo tragedia. Każdy testowany przeze
mnie egzemplarz miał tę samą wadę w mniejszym lub większym stopniu.
Dlatego flatronom mówię NIE! :)