nero 5.5 i kłopot z instalacją pod XP home - dość ciekawy... ;)

Autor: iTuiTu (ituitu_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 15 Oct 2003 - 16:37:20 MET DST

witam, głupota do kwadratu - istaluję oryginalne NERO 5.5 na oryginalnym XP
home i tu kaplica - po okresleniu co chcę zaisntalować NERO pyta o wybór
grupy której chcę dać możliwość nagrywania i jest lista - PUSTA!

nic nie mogę wybrać więc i nie mogę dalej iść z instalacją - czyli
klasyczne POMOOOCY!!! :)

z góy dzięki za podpowiedzi co i jak.

istalacja XP jest czysta i nowa... ma może dwa dni.

--
iTuiTu