blokada cardridgy przed powtórnym wykorzystaniem

Autor: wszim (wszim_at_go2.pl)
Data: Wed 15 Oct 2003 - 16:41:41 MET DST

Dowiedzałem się, że drukarki które obecnie są w sprzedaży posiadają już
cardridge z blokadą możliwości wykorzystania wtórnego (czyli przez
napełnienie strzykawką). Jestem na kupnie jakiejś prostej drukarki
atramentowej ale chciałbym napełniać ją tak jak to drzewiej bywało. Czy to
faktycznie prawda? czy są jeszcze modele(jakie?) w sprzedaży których
cardridge można nabijać po staremu?

Pozdr Wojtek