wylaczenie okna logowania w win98se

Autor: ryba (news_at_bez.spamu.rybanet.pl)
Data: Wed 15 Oct 2003 - 13:45:32 MET DST

czesc,

z gory przepraszam, ze nie do konca ta grupa - nie moglem wylsac wiadomosci
na grupy typowo windowowe, cos mi sie tu sypie.

chcialbym pozbyc sie okienka pytajacego o login i haslo w win98se. czy jest
to wykonalne? likwidacja okienka jest mi potrzebna do samoczynnego
uruchamiania sie windy w przypadku na przyklad braku pradu etc.
obecnie haslo jest "puste", ale okienko i tak sie pojawia.

dzieki za pomoc

pozdr.
ryba