Re: Obudowa Chiefteca

Autor: benek (benek.benek_at_[wirtualnapolska)
Data: Wed 15 Oct 2003 - 12:14:43 MET DST

> Mam pytanie odnoscie obudowy Chiefteca, czy dostarczany standardowo
zasilacz
> (360W) jest w miare cichy (jako punkt odniesienia mam obecnie Enlighta
300W
> HPC-300-202 i jest jak dla mnie wystarczajaco cichy),

cichy jest - zalezy na jaki trafisz z reg. obrotow - moze byc minimalnie
cichszy lub glosniejszy od Twojego Enlighta - oglnie to ta sama firma
SIRTEC - ten w Chieftec'u to HPC-360-202

> czy kombinowac z
> jakimis wymianami zasilaczy jesli to bedzie mozliwe, bo w/w obudowe
dopiero
> bede kupowal.

mozna kupic i bez zasilacza - odliczasz 160zl i masz "sama" blache :-P

> Jednakze zaznaczam, iz 600zl na obudowe to jest i tak duzy
> wydatek (nie smiem watpic, ze warto), ale 800zl to juz byloby mocne
> nadwerezenie mojego budzetu.

a co BigTower'ka masz na oku - ogolnie to zalezy od modelu i koloru
("czarny" tanszy o jakies 30-60zl)
np DA-01-BD z zasilaczem 449zl (brutto)

pozdrawiam