Obudowa Chiefteca

Autor: Zbyszek (zbyzbyzby_at_wp.pl)
Data: Wed 15 Oct 2003 - 08:23:42 MET DST

Mam pytanie odnoscie obudowy Chiefteca, czy dostarczany standardowo zasilacz
(360W) jest w miare cichy (jako punkt odniesienia mam obecnie Enlighta 300W
HPC-300-202 i jest jak dla mnie wystarczajaco cichy), czy kombinowac z
jakimis wymianami zasilaczy jesli to bedzie mozliwe, bo w/w obudowe dopiero
bede kupowal. Jednakze zaznaczam, iz 600zl na obudowe to jest i tak duzy
wydatek (nie smiem watpic, ze warto), ale 800zl to juz byloby mocne
nadwerezenie mojego budzetu.

Jednoczesnie mam nadzieje, ze ta obudowa+zasilacz wystarcza mi nie tylko do
zasilenia komputera na teraz (prawdopodobnie P4 2400 - juz sie pytalem na
grupie o zestaw, ale zrobie to jeszcze raz, bo troche mi sie zmienia
koncepcja), ale takze do zasilenia nastepnego kompa np. za 2 lata. O ile da
sie to przewidziec, przy zalozeniu, ze raczej nie bede sie rzucal na to co
najnowsze na rynku, a jesli bedzie mnie na to stac, to i obudowe kupie nowa
;)

pzdr&TIA
Zbyszek