Re: Kierunek wiania wentylatora od procka

Autor: Bystszak (bystszak_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 14 Oct 2003 - 23:14:12 MET DST

Użytkownik "Radoslaw Sokol" <rsokol_at_magsoft.com.pl> napisał w wiadomości
> Powinien dmuchać na radiator. Znacznie łatwiej jest utrzymać
> strugę powietrza wypychanego z wentylatora niż zaciąganego
> do niego -- zaciągane powietrze mogłoby być brane zaraz z
> boków wentylatora, zamiast z całej objętości radiatora.

Pierwotnie myślałem, że lepiej wydmuciwać, bo wtedy nad procek
napływa zimne powietrze z boków, a nie wstępnie podgrzane znad żeberek.
Jednak Twój argument jest przekonujący.

Proponuję - biorąc pod uwagę konstrukcję obudowy - żeby wiał z dołu do góry!
Dziwię się, dlaczego jeszcze nie ma takich radiatorów. Zwłaszcza, że
pojawiły się
obudowy z wentylatorem w górnej ściance...

Pozdrawiam
Bystszak