Re: bad sectory a gwarancja

Autor: WITUX (witux_at_***poczta.fm)
Data: Tue 14 Oct 2003 - 23:27:20 MET DST

> Czy serwis uzna mi te 8kB?? Jesli tak to w jaki sposob zalatwiaja
> takie usterki - maskuja te uszkodzone sektory czy wymieniaja dysk na
> nowy??

Czesc,
Mam tez Barracude dwa lata i mialem taki sam problem, ale bylem tak
uzalezniony od dysku ze nie oplacilo mi sie wysylac dysku do serwisu
poniewaz takie formalnosci trwaja minimum 14 dni. Wiec sam sobie zrob
dysk za pomoca pakietu DiscWizard 2002. Wystarczy zrobic dyskietke
startowa "DiskWizard Starter Edition Diskette" , a potem wyzerowac dysk
narzedziem Zero Fill Drive (Full), bledy znikna i potem zalozyc partycje
format itd. Pewnie w serwisie by Ci to samo zrobili :-)

Pozdrawiam
WITUX