Modernizacja - co i jak...

Autor: Tommy_S (freelancer.zadnychreklam_at_autograf.pl)
Data: Tue 14 Oct 2003 - 22:31:10 MET DST

Witam Wszystkich.
Poczytalem, pogooglalem i mam metlik w glowie.
Moj problem to komp oparty o
- Jetwaya z Duronem 800
- 256 DIMM SDR
- Ati Rage 128 PRO
- SB LIVE 5.1

Musze (awaria plyty) zmodernizowac to cos i juz mam metlik w glowie bo sie
uparlem (post ponizej) na PIII plus plytka oparta o SDR ewentualnie Celeron
plus plytka oparta o SDR. Mam juz niechec do AMD.
Sugestie co niektorych z Was sa takie ze za te 700 PLNkupie sobie Athlona
2000+ i plytke a ze pozycja pt. Celeron 1,3 plus plyta nie ma dobrej jakosci
do ceny. Dochodzi mi jednak koszt DDR :(

Do czego potrzebny mi jest komp
- Primo aplikacje biurowe plus delikatna obroka zdjec (kadrowanie glownie).
- Sekundo - back up na CDR
- Tertio czasami Divx i DVD
- Po czwarte :) No jakas fajna gra z zadka tez zagosci na HDD.

Czy mozecie mi doradzic konkretne modele STABILNYCH KART oraz procka? Zeby
bylo stabilnie (dobrze) i tanio ale nie najtaniej. (juz sie nie upieram przy
Intelu). Jutro jade do goscia modernizowac sprzet a nie chce sie zdawac
tylko na jego opinie
Co z moimi SDR DIMM?
Czy swoje ATI z 32 MB moge zostawic czy tez wydac te 300 na jakies wyzsze
ATI jesli mnie napadnie chec pogrania raz na pol roku?

Bede wdzieczny

-
Tommy

Jest tylko jeden styl, styl czlowieka