pamiec na karcie czy co?

Autor: tbg (tbg_at_poczta.onet.pl.no-spam)
Data: Tue 14 Oct 2003 - 22:41:20 MET DST

zachcialo mi sie nowych dyskow i teraz mam klopot. po zainstalowaniu przy
ktorym trzeba bylo wyjac na chwile grafike na ekranie pojawia sie syf z
malaria, przyklad tutaj:
http://members.chello.pl/kdomagala/syf.jpg
komputer wstaje, na ekranie POSTa niektore literki zmieniaja kolor, abo
mrugaja,a po wlaczeniu ekranu pojawia sie smuzenie, efekt niskiej
rozdzielczosci mimo wlaczonej 85Hz i nadmiar fioletowego koloru. co ciekawe
przy ogladaniu filmow wszystko jest ok. wali sie tylko na 2D i 3D przy czym
w gracz jest efekt szachownicy, co drugi kwadracik jest w fioletowe kropki.
ten sam efekt wystepuje przy przelaczeniu na telewizor. nie jest to kwestia
sterownikow, bo pojawia sie w biosowych okienkach tez, raczej sprawa
sprzetowa tylko nie wiem jaka. monitor tez raczej dobry skoro na tv fiolet
rzadzi jak chce. pamieci tez sprawdzalem po jednej kosci - bez zmian.
chlodzenie wszystkiego w normie.

zasilacz raczej wytrzymuje, bo przy wylaczonych nowych dyskach pojawia sie
to samo, a przedtem nie bylo problemow. czyzby pamiec na karcie poszla? a
moze inne pomysly ktos by mial?

to co teraz chodzi to:
MSI6590 KT400 + 1,5GB DDR 333 + 2 x 60 GB IBM ICLA35+ 1 x 80 GB WDC WD800JB
+ 2 x 160 GB Maxtor Diamond 9+ SATA + Radeon 8500 Mint + XP 2000+ HuntKey
350W + XP Pro Eng SP1

tbg