Re: 64 vs 128 bit

Autor: Santana (santana2_at_op.pl)
Data: Tue 14 Oct 2003 - 20:06:41 MET DST

> Ja używam na co dzień GF4 MX440 SE (128 bit, DDR) firmy InsideTNC
> (czy to to samo, co Dream?) i miałem możliwość włożenia do swojego
> kompa Radeona 9100 (OEM Ati, pakowany przez jakąś firmę - nie pamiętam
> jaką - do swoich pudełek). Jakoś nie zauważyłem porażającej różnicy
> jakości obrazu. Nadmieniam, że wzrok mam bardzo dobry, monitor też
> (NEC FE791SB). Na obu kartach na niższych rozdzielczościach obraz jest OK,
> na wyższych jakość dość mocno zależy od częstotliwości odświeżania.
> Być może to już jest max, co się da wycisnąć z tego monitora.

Niestety tanie klony Ati to porażka. Najgorszy jest chyba Power Color (albo
jakoś tak :) Polecam do porównań Herculesa, Gygabajta a najlepiej oryginalne
Ati. Wierz mi że różnica jest olbrzymia (choć w 2D Matrox jest jeszcze o
conajmniej klase lepszy od Ati). Monitory mamy w miare podobne. Mój to
Mitsubishi 74 SB.
Pozdrawiam
Jacek